אופנולנסים: כלי ההצלה החשוב של איחוד הצלה

אופנולנס – אופנוע חירום מאובזר בציוד רפואי - איחוד הצלה AMBUCYCLE - צילום שירה הרשקופ -
אופנולנס – אופנוע חירום מאובזר בציוד רפואי - איחוד הצלה AMBUCYCLE - צילום שירה הרשקופ -

שיתוף

אופנולנסים: כלי הצלה חשוב של איחוד הצלה 

אופנולנסים הם כלי הצלה חשוב מאוד. הם מאפשרים לצוותי הצלה להגיע לזירת האירוע מהר יותר מאשר אמבולנסים, מה שיכול להציל חיים. אופנולנסים גם יכולים לנוע בדרכים צרות וצפופות, שאמבולנסים לא יכולים לעבור.

תוכן שיווקי

אופנולנס – אופנוע חירום של איחוד הצלה המאובזר בציוד רפואי  – האופנולנס מדלג על מכשולי תנועה שונים ובכך מקצר באופן משמעותי את זמן הגעת החובש, כאשר כל שנייה קריטית לקביעת עתידו של הנפגע.

 

איחוד הצלה הוא ארגון חירום ללא מטרות רווח שמפעיל צוותי הצלה ממונעים, הכוללים אופנולנסים, אופנועים ואופני שטח. צוותי ההצלה של איחוד הצלה מגיעים לזירת האירוע במהירות האפשרית ומעניקים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים.

איחוד הצלה זקוק לתרומות כדי להמשיך להפעיל את צוותי ההצלה הממונעים שלו. תרומת אופנולנס יכולה להציל חיים. אם אתם מעוניינים לתרום אופנולנס לאיחוד הצלה, אנא צרו קשר עם הארגון באתר שלו או בטלפון.

הנה כמה סיפורים על איך אופנולנסים של איחוד הצלה הצילו חיים:

  • ב-2016, אופנולנס של איחוד הצלה הגיע לזירת תאונה דרכים שבה היו מעורבים מספר כלי רכב. צוות ההצלה של איחוד הצלה העניק טיפול רפואי ראשוני לנפגעים ופינה אתם לבית החולים. ללא אופנולנס, הנפגעים היו עלולים למות.
  • ב-2017, אופנולנס של איחוד הצלה הגיע לזירת אירוע המוניים שבמהלכו היו מספר פצועים. צוות ההצלה של איחוד הצלה העניק טיפול רפואי ראשוני לנפגעים ופינה אתם לבית החולים. ללא אופנולנס, הנפגעים היו עלולים למות.

אם אתם רוצים להציל חיים, תרמו אופנולנס לאיחוד הצלה!

תרומת אופנולנס לאיחוד הצלה היא דרך פשוטה להציל חיים. אופנולנסים של איחוד הצלה מגיעים לזירת האירוע במהירות האפשרית ומעניקים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. תרומת אופנולנס יכולה להציל את החיים של מישהו שאתה אוהב.

למה לתרום אופנולנס לאיחוד הצלה?

ישנן מספר סיבות מדוע חשוב לתרום אופנולנס לאיחוד הצלה.

  • אופנולנסים יכולים להציל חיים, אופנולנסים מאפשרים לצוותים ההצלה של איחוד הצלה להגיע לזירת האירוע מהר יותר מאשר אמבולנסים, מה שיכול להציל חיים.
  • אופנולנסים יכולים לנוע בדרכים צרות וצפופות, שאמבולנסים לא יכולים לעבור. זה יכול להיות יתרון משמעותי באירועים כמו תאונות דרכים או אירועים המוניים, שבהם יש הרבה אנשים שנפגעו.
  • איחוד הצלה הוא ארגון ללא מטרות רווח שמציל חיים בישראל כבר עשרות שנים והעתיקו את המודל שלו בהרבה מדינות ברחבי העולם. הארגון מפעיל צוותי הצלה ממונעים, הכוללים אופנולנסים, אופנועים ואופני שטח. צוותי ההצלה של איחוד הצלה מגיעים לזירת האירוע במהירות האפשרית ומעניקים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים.

אם אתם מעוניינים לתרום אופנולנס לאיחוד הצלה, אנא צרו קשר עם הארגון באתר שלו או בטלפון.

תודה על התרומה שלכם!

אז מה אתה מחכה? תרום אופנולנס לאיחוד הצלה היום!

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: