קטגוריה: צרכנות

אלעד ש. המומחים למסגרות
תוכן שיווקי

אלעד ש. המומחים למסגרות

מחפשים מסגר או מסגריה? {פרסומי} אם אתם מחפשים עבודות ברזל על ידי מסגר עם מאות לקוחות מרוצים, הגעתם למקום הנכון. אלעד ש. המומחים למסגרות כל עבודות מסגרות

להמשך הכתבה »
צרכנות

זה לא משבר "קורונה" זה ההצלחה שלנו

אני רוצה לקחת אותכם ביחד למסע מעניין שייתן לכם כלים ותובנות איך מתמודדים עם המצב שנוצר דווקא לכיוון ההצלחה בכל המובנים שיכולים להיות אנו נהיה האנשים שנצרכים וחיוניים לעצמינו או לעבודה שאנו עובדים בה או עסק שיהפוך להיות דווקא מתקופה זאת למבוקש והשאלה זה איך? 

להמשך הכתבה »
דירת המאה קרעסטיר
תוכן שיווקי

קטלוג ההגרלה ההיסטורית של "מעיין הישועות – ר' ישעיהלע'ס גאסט הויז" על דירה ענקית באשדוד!

בימים אלו השיקו בארגון  מוסדות מעיין הישועות – ר' ישעיהלע'ס גאסט הויז את הגרלת הענק על דירת 4 חדרים במרכז העיר אשדוד למען הצלת ארגון החסד הגדול הפועל בצמידות לציון הקדוש רבי ישעיל'ה מקערעסטיר זיע"א . במסגרת הגרלת הענק שלא הייתה עד כה בציבור החרדי, תוגרל דירה חדשה מהקבלן, במרכז הארץ – במרכז החרדי הפועם של העיר אשדוד.

להמשך הכתבה »
פרסומת שהחיינו חצי עמוד רוחב
תוכן שיווקי

מיזם חדש: פרסום ספרים חדשים באפס שקלים!

ההכנסות מספר אינן גבוהות ובכדי לכסות את עלות ההפקה צריך למכור הרבה ספרים. אלא שקשה למכור הרבה ספרים ללא פרסום, אך פרסום – עולה גם הוא כסף שמוסיף על הכמות שצריכה להימכר כדי לכסות את העלויות וחוזר חלילה. לפחות פתרון אחד אפשרי מבצבץ בשטח: פרסום ספרים חינם במגזין דיגיטלי ייחודי העוסק בספרים!

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

איך מייצרים משהו ויראלי?

איך מייצרים משהו ויראלי?
בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה?

נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט, או נוסחה מושלמת להכנת סטטוס ויראלי.
אבל, יש את שני עקרונות שכל מי שמנסה לדבר בויראליות, חייב לשאול את עצמו לפני כל פרסום, מה זה יעשה לגולשים?

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

5 טיפים למכירה מוצלחת

ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה" חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה"
חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. פעם ראשונה שלי שאני נפגש עם לקוח, בתקווה לסגור חוזה. הרגשתי שאני נכנס למגרש של הגדולים והקדמתי, יותר נכון, פחדתי לאחר אז הגעתי מוקדם לבית הקפה.

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.

יש חשיבות גדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט

נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
בשיווק העסק שלך, העקרונות הפסיכולוגיים דומים לכל תקשורת אישית כמו האמרה הידועה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" שניה אחת דרושה כדי לעבד דעה ראשונית על אדם מרגע שפוגשים אותו, והמיתוג האישי-עסקי יקבע במראה הראשוני שלכם.

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

'אני רוצה שתפגיז פרסומות בפייסבוק כל יום'

בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!"
זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר 'אני רוצה שתפגיז לי פרסומות למבצעים כל יום'
מבחינת הלקוח הוא רוצה מהפייסבוק כסף כאן ועכשיו, איך אני משכנע אותו שהפיד של הגולשים לא לוח פרסום.

להמשך הכתבה »
למעלה ולמשכיל - טקסט רץ
יהדות

הספר של ראש הישיבה

יומא טבא לרבנן שוחרי התורה והמוסר בהיגלות אור יקרות, עת הופיע הספר החשוב והנפלא "למעלה למשכיל" המכיל דרכי עלייה ואורחות חיים, דברי חכמה ומוסר, מאת הגאון הגדול רבי אברהם יצחק הכהן קוק שליט"א ראש ישיבת "מאור התלמוד", המלוקטים מתוך שיחות שנאמרו בהיכל הישיבה הקדושה.

להמשך הכתבה »
כותל מערבי צילום: משה אסולין
חדשות

פרשת המן – סגולה גדולה לפרנסה לומר היום

סגולת אמירת פרשת המן ידועה ומפורסמת שמועילה לפרנסה בשפע. מובא בשם הרה"ק רבי מנחם מנדל מרימינוב זצוק"ל, כי סגולה מיוחדת לומר את פרשת המן שניים מקרא ואחד תרגום ביום שלישי בשבוע שקוראים בו את פרשת בשלח, החל היום. אל תשכחו להעביר לחבריכם, ולשתף כדי שגם החברים שלכם יזכו!

להמשך הכתבה »
תוכן שיווקי

הקול לטובה

גם אצלכם נער הטרום בר מצווה חולם להיפטר מהצרידות כדי שכולם ישמעו ויבינו אותו בקריאת התורה? גם את רוצה לדעת מהו פתרון הקסם להעלאת הביטחון העצמי של בתך?

להמשך הכתבה »
גלילה לראש העמוד