ספר תורה לזכות קדושי תשפ"ד

שיתוף

ביום שמחת תורה תשפ"ד, נכנסו אלפי מחבלים צמאי דם לארץ ישראל. טבחו פצעו וחטפו אלפים באכזריות ורוע ונפתחה מלחמה קשה שגבתה קורבנות רבים

{תוכן שיווקי}

בשעה זו עם ישראל התאחד למען שמירה על ארץ אבותינו, והנצחת כלל 'קדושי תשפד'

פרויקט של כתיבת ספר תורה מיוחד במינו לקדושי תשפ"ד. התחיל בבקשה מיוחדת של משפחות החללים והחטופים להכניס ספר תורה לחדרו הקדוש של מרן ר' חיים קנייבסקי זצ"ל לזכרם של הקדושים ולשחרור החטופים במהרה, מרן ר' חיים קנייבסקי זצ"ל היה בוכה ומתפלל על החיילים בכל פעם שסיפרו לו על חייל שנפצע או נפל והיה מתפלל עבורו, והיה קשור בקשר מיוחד עם משפחות החללים הקדושים שביקשו להיות חלק מספר התורה שיכנס לחדרו הקדוש של מרן ר' חיים קנייבסקי זצ"ל לזכרם של הקדושים, מקום בו עמל בתורה למעלה מ-64 שנה ברציפות, והמשפחות לוקחים חלק פעיל בכתיבת האותיות.

להצטרפות למיזם > קדושי תשפ"ד לחצו כאן

ספר תורה של עם ישראל יהיה מגדל-אור לאחדות בין כלל עם ישראל, בזמן שאויבנו ניסו להפריד ביננו החובה שלנו להיות מאוחדים!

הצטרפו למיזם-קנו את מקומכם בספר התורה הקדוש

ספר התורה של ר' חיים קנייבסקי לקדושי תשפ"ד יהווה עוגן וזכות להצלחת החיילים וכוחות הביטחון לע"נ כל הנרצחים והנופלים שמסרו נפשם על קידוש השם, ולזכותם של כל כוחות הבטחון והחטופים שישובו לביתם במהרה בריאים ושלימים.

ניתנת האפשרות לכל יהודי לזכות להיות שותף במצווה הגדולה של כתיבת ספר תורה – ולהימנות עם הנבחרת המיוחדת שדואגת להרבות בזכויות עבור כל עם ישראל ולהשכנת שלום בארץ

 

 

מאות אברכים היושבים והוגים בתורה יתפללו ויעתירו עבור כל התורמים – וזכותו המיוחדת של מרן רבינו חיים זיע"א תרעיף ממרומים שפע ישועה וברכה פרנסה ואושר לכל מי שידבנו ליבו להיות חלק ממיזם הקודש.

ספר התורה שיוכנס לחדרו הקדוש של מרן זיע"א – ישמש כמגדלור המאיר משפיע ומגן על עם ישראל כפי שמרן זצ"ל היה בחיי חיותו. ולהגן על בני משפחת התורמים, הגנה גשמית ורוחנית.

להצטרפות למיזם > קדושי תשפד לחצו כאן 

אפשרויות התרומה לספר הקודש

 

  • בתרומת 36 ₪ תקבלו בספר התורה הקדוש מילה אחת שנכתבת בספר התורה והזכויות הן לנצח נצחים בשותפות אמיתית במצוות כתיבת ספר תורה שייכנס לחדר קודשו של מרן רבינו רבי חיים קניבסקי זיע"א.

 

  • בתרומת 180 ₪ תקבלו בספר התורה הקדוש שורה שלימה בספר התורה הקדוש בביתו של מרן זיע"א ושורה זו תעמוד לזכותך ועל שמך לדורות עולם. ניתן לבחור שורה מסוימת.

 

  • בתרומת 360 ₪ תקבלו בספר התורה הקדוש קנין נצח של פסוק שלם בספר התורה בחדר לימודו של מרן זיע"א יחקק לעולם ועד לזכותך ולהצלחתך. למקדימים, יהיה ניתן לבחירה

 

  • בתרומת 540 ₪ תקבלו בספר התורה הקדוש זכות ובנוסף תקבלו לביתכם את ספרו של מרן ספר 'אורחות יושר' עם הקדשה מיוחדת ע"י בנו שליט"א ספרו המפורסם והנחוץ של מרן הרב זצ"ל זיע"א ידוע ומפורסם אצל כל בר בי רב , כעת ניתנה ההזדמנות לקבל עד לבית את הספר בהקדשה אישית ע"י בנו שליט"א שהיה יד ימינו של אביו זצ"ל וידו לא זזה מתוך ידו. הספר שמדריך כל יהודי איך להתנהג בחיי העולם מהווה ספר חובה בכל בית יהודי והלימוד בו מידי יום המסוגל לסיעתא דשמיא גדולה ושפע רב והצלחה.

 

  • בתרומת 770 ₪ (גימטריה מזל) תקבלו לביתכם את הערבה החבוטה של מרן מיום שמיני עצרת האחרון בחייו סגולה ידועה לשמירה והגנה מכל רע, השותף בספר התורה יקבל עד לבית ערבה חבוטה שאיתה חבט מרן רבי חיים זצ"ל זיע"א בסוכות האחרון לחייו. הערבה היא סגולה לשמירה והגנה מכל פגע – שמים בארנק / בכיס וזוכים להגנה אמיתית ולסגולה המיוחדת. נשארה כמות מצומצמת מאוד והזריז נשכר.

 

  • בתרומת 1200 ₪ תקבלו בספר התורה הקדוש זכות ובנוסף תקבלו לביתכם את יין הסיומים המפורסם של מרן רבי חיים קניבסקי זצ"ל עליו ערך מרן זיע"א את הסיומים של כל התורה כולה בשנה האחרונה לחייו . הכמות שנותרה מצומצמת ומוקדשת למי שיזכה להיות שותף בספר התורה . סגולה ידועה לרפואה, זיווג, הצלחה בעסקים ובפרנסה והצלה בכל שעות קשות

 

  • בתרומת 3600 ₪ תקבלו בספר התורה הקדוש זכות ובנוסף עבור ספר התורה יוכל התורם להעביר את שמו ושמות בני משפחתו, השמות יונצחו בחדר הקדוש עם הקדשה אישית בחדרו הקדוש של מרן זצ"ל חדר הקודש אשר מרן זצ"ל ישב ולמד בו בעמל רב ובדביקות בקב"ה במשך יותר מ 64 שנים ברציפות! וכיום בחדר הספוג תורה וקדושה ממשיכים את דרכו בלימוד תמידי מידי יום ביומו עשרות אברכים מופלגים השוקדים על תורתו ודרך לימודו. לפני תחילת הלימוד יזכירו הלומדים את שמות התורמים ויקדישו את הלימוד לזכותם וישועתם.

להצטרפות למיזם > קדושי תשפ"ד לחצו כאן

זה הזמן לחזק את הביטחון הרוחני של המשפחה שלכם, ולרכוש פסוק להצלחתכם ולהצלחת כוחות הביטחון המוסרים את נפשם למעננו

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: