בניית גאנט פרסום לציבור חרדי דתי

Business - meeting in an office, lawyers or attorneys discussing a document or contract agreement

שיתוף

בניית גאנט פרסום היא תהליך חשוב לכל עסק, אך הוא קריטי במיוחד עבור עסקים המפרסמים לציבור החרדי הדתי. הציבור החרדי הדתי הוא קהילה מגובשת עם ערכים ורגשות הייחודיים לו, ולכן חשוב להבין את הצרכים וההעדפות של הקהל הזה בעת בניית גאנט הפרסום.

שלבים בבניית גאנט פרסום לציבור חרדי דתי

  1. הגדרת מטרות הפרסום

השלב הראשון בבניית גאנט פרסום הוא הגדרת מטרות הפרסום. מה אתם רוצים להשיג באמצעות הפרסום שלכם? האם אתם רוצים להגביר את המודעות למותג שלכם? למשוך לקוחות חדשים? להגדיל מכירות?

  1. מחקר שוק

השלב השני הוא מחקר שוק. חשוב להבין את הצרכים וההעדפות של קהל היעד שלכם. מהם הערכים החשובים להם? מהם הרגלי הצריכה שלהם? מהן ההגבלות הדתיות והחברתיות שלהם?

  1. בחירת אמצעי תקשורת

השלב השלישי הוא בחירת אמצעי תקשורת. אילו אמצעי תקשורת פונים לקהל היעד שלכם? האם אתם רוצים לפרסם בעיתונים חרדיים, במגזינים חרדיים, ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט או באמצעי תקשורת אחרים?

  1. יצירת מסרים שיווקיים

השלב הרביעי הוא יצירת מסרים שיווקיים. המסרים צריכים להיות מותאמים לקהל היעד שלכם. הם צריכים להיות רלוונטיים לצרכים ולערכים שלהם.

  1. קביעת תקציב

השלב החמישי הוא קביעת תקציב. כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בפרסום?

  1. בניית לוח זמנים

השלב האחרון הוא בניית לוח זמנים. מתי תרצו להתחיל את הקמפיין הפרסומי? מתי תרצו לסיים אותו?

טיפים ליצירת גאנט פרסום מוצלח לציבור חרדי דתי

  • השתמשו בשפה הולמת

חשוב להשתמש בשפה הולמת בפרסום לציבור החרדי הדתי. הימנעו משפה פוגענית או פרובוקטיבית, וכן משפה המתייחסת למין באופן ישיר.

  • התייחסו לערכים הדתיים

הציבור החרדי הדתי הוא קהילה מגובשת עם ערכים דתיים חזקים. לכן, חשוב להתייחס לערכים אלו בפרסום שלכם.

  • הקפידו על שעות פרסום הולמות

הציבור החרדי הדתי מקפיד על שמירת השבת. לכן, חשוב להקפיד על שעות פרסום הולמות, שאינן חופפות לשעות השבת.

  • השתמשו בדמויות מובילות חרדייות

שימוש בדמויות מובילות חרדייות יכול לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה יעילה יותר. דמויות מובילות חרדייות הן אלו שהציבור החרדי הדתי מכיר ומעריך, והן יכולות לעזור לכם להעביר את המסרים שלכם בצורה אמינה יותר.

  • התאיימו את הפרסום לקהילה החרדית

הציבור החרדי הדתי הוא קהילה מגוונת. ישנם חילונים, דתיים, חסידיים, ליטאים ועוד. חשוב להתאים את הפרסום שלכם לקהילה החרדית שאליה אתם פונים.

סיכום

בניית גאנט פרסום לציבור חרדי דתי היא תהליך חשוב. על ידי שימוש בטיפים שצוינו לעיל, תוכלו ליצור גאנט פרסום מוצלח שיסייע לכם להשיג את מטרות הפרסום שלכם.

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: