איך להתאים את הפרסומים לציבור החרדי דתי?

שיתוף

הציבור החרדי הדתי הוא קהילה מגובשת עם ערכים ורגשות הייחודיים לו. לכן, חשוב להתאים את הפרסומים לציבור זה באופן ספציפי, על מנת להבטיח שהם יהיו אפקטיביים.

להלן כמה טיפים להתאמת הפרסומים לציבור החרדי דתי:

  • השתמשו בשפה הולמת

חשוב להשתמש בשפה הולמת בפרסום לציבור החרדי דתי. הימנעו משפה פוגענית או פרובוקטיבית, וכן משפה המתייחסת למין באופן ישיר.

  • התייחסו לערכים הדתיים

הציבור החרדי הדתי הוא קהילה מגובשת עם ערכים דתיים חזקים. לכן, חשוב להתייחס לערכים אלו בפרסום שלכם. לדוגמה, אם אתם מפרסמים עסק למזון, אתם יכולים להדגיש את העובדה שהמזון שלכם כשר או כשר למהדרין.

  • הקפידו על שעות פרסום הולמות

הציבור החרדי הדתי מקפיד על שמירת השבת. לכן, חשוב להקפיד על שעות פרסום הולמות, שאינן חופפות לשעות השבת.

  • השתמשו בדמויות מובילות חרדייות

שימוש בדמויות מובילות חרדייות יכול לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה יעילה יותר. דמויות מובילות חרדייות הן אלו שהציבור החרדי הדתי מכיר ומעריך, והן יכולות לעזור לכם להעביר את המסרים שלכם בצורה אמינה יותר.

  • התאיימו את הפרסום לקהילה החרדית

הציבור החרדי הדתי הוא קהילה מגוונת. ישנם חילונים, דתיים, חסידיים, ליטאים ועוד. חשוב להתאים את הפרסום שלכם לקהילה החרדית שאליה אתם פונים.

להלן כמה דוגמאות לאופן שבו ניתן להתאים פרסומים לציבור החרדי דתי:

  • אם אתם מפרסמים עסק לבגדים חרדיים, אתם יכולים להתמקד בתמונות של נשים דתיות אופנתיות, או להשתמש בדמויות מובילות חרדייות מהעולם האופנה.

  • אם אתם מפרסמים עסק למסעדות, אתם יכולים להדגיש את העובדה שהמטבח שלכם כשר למהדרין, או להציע מבצעים מיוחדים לציבור החרדי הדתי.

  • אם אתם מפרסמים עסק לשירותים פיננסיים, אתם יכולים להציע מוצרים ושירותים ייעודיים לציבור החרדי הדתי, כמו הלוואות ללא ריבית או ביטוחים המתאימים לציבור זה.

על ידי התאמת הפרסומים שלכם לציבור החרדי הדתי, תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם להגיע לקהל זה ולהשיג את מטרות הפרסום שלכם.

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: