החזון שלי הוא שהעיר העתיקה בצפת תהפוך למרכז עסקים משגשג

שיתוף

המועמד לראשות עיריית צפת יוסי קקון, ממשיך במרץ בפועלו לקראת הבחירות הקרבות והיום (ג') ערך סיור בסמטאות העיר העתיקה על מנת להתרשם ולשוחח עם בעלי העסקים באזור.

במהלך הסיור נחשף למצוקה הגדולה אליה נקלעו בעלי העסקים, בפרט בתקופת הקורונה אשר הביאה לנסיגה גדולה בהכנסות ובפעילות השנתית השוטפת וכן להזנחה המתמשכת, אותה חוו בשנים האחרונות.

"התרשמנו מאוד מהאישיות של יוסי", משתף אותנו איש עסקים מקומי אשר נכח בסיור. "שיתפנו אותו במשבר שפוקד את העיר במיוחד בתקופה האחרונה, בצל יוקר המחיה שמביא לגל חסר תקדים של סגירת עסקים בכל רחבי הארץ. הוא איש צנוע וחכם, מדבר עם התושבים בגובה העיניים והוא מגיע עם רקע ניהולי ומקצועי ואנחנו סומכים עליו שידאג לאזור העסקים של העיר ולבעלי החנויות הזקוקים לסיוע".

קקון, אשר שם לעצמו מטרה לפתח את העיר ולהשיב אותה למעמד של עיר מפתח בצפון, רואה בעיר העתיקה נכס אסטרטגי לקידום העיר ולפריחת שוק העסקים המקומי.

"יש בי את האמונה והתקווה להוציא את צפת לדרך חדשה", מסר יוסי קקון. "לעיר העתיקה יש את מלוא הפוטנציאל להפוך לאזור תיירותי פורח ולמרכז עסקים משגשג ואין סיבה שהיא לא תממש אותו. האזור הזה הוא הלב הפועם של צפת, הוא מביא לידי ביטוי את ההווי המקומי ואת האווירה ההיסטורית בה טובלת העיר כולה. הגעתי היום לעיר העתיקה, פנינת העיר המדהימה שלנו. פגשתי את מרדכי, יחד סיירנו בסמטאות שמעתי על המצוקות של הסוחרים והתושבים במקום והבטחתי שאעשה הכול על מנת לסייע ולעזור להם לא בדיבורים – במעשים!"

לפוסט בפייסבוק של המועמד יוסי קקון

להצטרפות לקבוצת העדכונים השקטה בוואטסאפ ↘לחצו כאן↘
https://chat.whatsapp.com/IA517S1eHDY1zw47O6MNzS

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: