פרסום מוצלח לציבור חרדי דתי

Professional business team working together at office desk discussing during a meeting, efficiency and teamwork concept

שיתוף

פרסום מוצלח לציבור חרדי דתי

הציבור החרדי הדתי הוא חלק חשוב מהחברה הישראלית, והוא מהווה שוק פוטנציאלי גדול עבור עסקים רבים. עם זאת, פרסום לציבור זה דורש הבנה של הערכים והמנהגים הייחודיים לו.

להלן כמה טיפים לפרסום מוצלח לציבור החרדי הדתי:

1. הכר את קהל היעד שלך

הצעד הראשון בפרסום מוצלח הוא להבין את קהל היעד שלך. מה הם הערכים החשובים להם? מהן ההגבלות הדתיות והחברתיות שלהם? ככל שתכיר טוב יותר את קהל היעד שלך, כך תוכל ליצור מסרים שיווקיים שיגעו בו בצורה יעילה יותר.

לדוגמה, הציבור החרדי הדתי מאופיין בערכים דתיים חזקים. לכן, חשוב להתייחס לערכים אלו בפרסום שלך, ולוודא שהמסרים שלך תואמים את הערכים האלו.

2. השתמש בתקשורת נכונה

הציבור החרדי הדתי משתמש בתקשורת שונה מהציבור החילוני. לדוגמה, הציבור החרדי הדתי צורך יותר מידע מהתקשורת החרדית, כמו עיתונים, מגזינים ואתר אינטרנט. בנוסף, הציבור החרדי הדתי נוטה להסתכל בטלוויזיה ובאינטרנט פחות מהציבור החילוני.

לכן, חשוב להשתמש בתקשורת נכונה לפרסום לציבור החרדי הדתי. לדוגמה, אם אתה מפרסם עסק של בגדים חרדיים, אתה יכול לפרסם בעיתונים חרדיים או במגזינים חרדיים.

3. השתמש בשפה הולמת

חשוב להשתמש בשפה הולמת בפרסום לציבור החרדי הדתי. הימנעו משפה פוגענית או פרובוקטיבית, וכן משפה המתייחסת למין באופן ישיר.

לדוגמה, אם אתה מפרסם עסק של מוצרי מזון, אתה יכול להשתמש בשפה הולמת כמו "טעים" או "בריא", במקום בשפה כמו "מושלם" או "סקסי".

4. התייחס לערכים הדתיים

כפי שצוין קודם לכן, הציבור החרדי הדתי מאופיין בערכים דתיים חזקים. לכן, חשוב להתייחס לערכים אלו בפרסום שלך.

לדוגמה, אם אתה מפרסם עסק של ביטוח, אתה יכול להדגיש את חשיבות הביטוח מההיבט הדתי. למשל, אתה יכול לצטט פסוק מהתורה או מדברי חכמים המדברים על חשיבות הביטוח.

5. השתמש בדמויות מובילות חרדייות

שימוש בדמויות מובילות חרדייות יכול לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך בצורה יעילה יותר. דמויות מובילות חרדייות הן אלו שהציבור החרדי הדתי מכיר ומעריך, והן יכולות לעזור לך להעביר את המסרים שלך בצורה אמינה יותר.

לדוגמה, אם אתה מפרסם עסק של מוצרים לילדים, אתה יכול להשתמש בדמויות מוכרות מהעולם החרדי, כמו הרב אליעזר מלמד או הרבנית ימימה מזרחי.

6. הקפד על שעות פרסום הולמות

הציבור החרדי הדתי מקפיד על שמירת השבת. לכן, חשוב להקפיד על שעות פרסום הולמות, שאינן חופפות לשעות השבת.

לדוגמה, אם אתה מפרסם עסק של מוצרים אלקטרוניים, אתה יכול להשתמש בפרסום טלוויזיוני או דיגיטלי בשעות הבוקר, בצהריים או בערב, אך לא בשבת בבוקר.

סיכום

על ידי שימוש בטיפים שצוינו לעיל, תוכל להגדיל את הסיכויים שלך להצליח בפרסום לציבור החרדי הדתי.

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: