הכירו את נבחרת המרצים הטובה בישראל ליצירת חופש כלכלי

שיתוף

איך זוכים בעוגן כלכלי?

מיזם חדש שמנהלים מומחי מסחר בשוק ההון מכוון אחד לתחום האידיאלי בשבילו, ומלמדים באופן אישי צעד אחר צעד איך לסחור נכון בשוק ההון ולזכות בעוגן כלכלי.

כתבה פרסומית
פרויקט חדשני במכללה למסחר נכון בשוק ההון מתחיל לצבור תאוצה בישראל בחודשים האחרונים. את המכללה מוביל צוות מקצועי של עשרות מומחי מסחר במסלולים שונים בשוק ההון, המכללה הוקמה מתוך אג'נדה שכל אדם ראוי ומסוגל להגיע בעצמו לרווחה כלכלית.
עם זאת, לכל אדם אוריינטציה שונה, שאיפות ייחודיות ואופי משלו ולכן כל אחד יתחבר לתחום אחר בו יוכל להצליח. למרות זאת רבים מתקשים לזהות את המסלול שמתאים להם ובו הם יצליחו.
בעקבות כך נולד הרעיון של "JTI מכללת שוק ההון באונליין" הנותנת מענה כולל לכל מי שמעוניין ללמוד מסחר בשוק ההון בצורה נכונה ומעמיקה על מנת לצמצם ככל האפשר את "שכר הלימוד" שיגרם מההפסדים במסחר לא נכון. 

הכל נולד מהחזון של ליז אזריאל, שהיתה אשת עסקים ויזמית שהתעניינה בשוק ההון. היא למדה, התעמקה, התנסתה והצליחה גם בעצמה על שעזבה את עבודתה כשכירה והתמקדה במסחר נכון בשוק ההון.

ללמוד אחד על אחד מהמרצים הכי טובים

 לליז אזריאל אין ספק שלכל אחד ואחת יש פוטנציאל להצליח בשוק ההון. "לא צריכים להיות גאונים גדולים או מתמטיקאים דגולים כדי לסחור בהצלחה", היא מרגיעה. "צריך רק מוטיבציה, המון סבלנות, רצון ללמוד את השוק ואימוץ אסטרטגיה עקבית".
"מצאתי שיטת מסחר רווחית שמשאירה לי יותר זמן פנוי", אופיר אטיאס

איך את עצמך הגעת לעולם המסחר?

"לפני שנים עסקתי ביזמות ושירות לחברות מהגדולות במשק, כשנחשפתי לתחום המסחר בשוק ההון גיליתי עולם מרתק. כשלמדתי את התחום לעומק, ראיתי וזיהיתי שיטות שעובדות ומצליחות לחלץ אנשים מבעיות כלכליות, ראיתי אנשים שהיו בתוך הלופ של מרוץ החיים בלי תחנת יציאה באופק. 

ובמסחר בשוק ההון, תוך כמה שנים הם הצליחו לשלם את כל החובות שהיו להם ואפילו התחילו לטוס לטיולים בחו"ל, הבנתי שהשיטה עובדת. גיליתי שאנשים צמאים לידע מקצועי ופרקטי. ראיתי במו עיניי את השינוי העצום שהם עברו בחיים, והבנתי שזה הייעוד שלי".

למה המכללה שלך משקיעה דווקא בשיעורים פרטיים?

"לא מעט מהסטודנטים שלומדים אצלנו הם בוגרי קורסים קבוצתיים. חלקם הלכו לאיבוד בקבוצה הגדולה, לפעמים הקצב היה מהיר או איטי מדי בשבילם.
מה שאכזב אותי יותר, הייתה התובנה אצל רבים מהם  שהם למדו במסלול שלא התאים לאופי או למטרות הכלכליות שלהם. זה עיוות שעלול להזיק להם ולמסמס את כל הפוטנציאל שלהם".
 

נקודת המוצא של ליז אזריאל היא, שלכל אדם מתאים מסלול מסחר מיוחד. יש כאלו שרוצים רק עוד קצת הכנסה נוספת ואחרים דווקא מעוניינים שהמסחר יהיה ההכנסה העיקרית שלהם, חלק רוצים להשקיע שעתיים בשבוע, ואחרים חמש שעות בכל יום.

לכל אחד צריך להתאים את המסלול הנכון לצרכים שלו ולתכונות האופי שלו, חלק רוצים תוצאות כאן ועכשיו ולעיתים גם מעדיפים את הסיכון שכרוך בזה, ויש כאלו עם סבלנות ומסוגלים בקור רוח לעמוד במתח ההפסדים ובלחץ של תזוזת המניות.  לאחר שהבינה זאת, צרפה אליה עוד מומחים מובילים נוספים בסוגי מסחר שונים, ויחד הקימו את 'JTI מכללת שוק ההון באונליין' המציעה קורסים אישיים במסחר.

כל מומחה מלמד את תחום ההתמחות שלו. המרצים נבחרו בקפידה, כך שיקיפו את כל קשת תחומי ההתמחות הרלוונטיים ולצד זאת הושם דגש על כך שיהיו מהמובילים בתחומם. 

כל המרצים ב-JTI מכללת שוק ההון באונליין מאמינים בשיטת לימוד אישית. הקורסים מועברים "אחד על אחד" כאשר ניתן ללמוד במגוון מקומות כולל בבית התלמיד ואפילו דרך האינטרנט בעזרת שיתוף מסכים. 

היחס האישי הוא חלק מה-DNA של JTI מכללת שוק ההון באונליין, התלמידים מוזמנים לפנות למרצה בכל שאלה מעבר לשעות הלימודים ואפילו חודשים אחרי סיום הקורס, ואפשר להיעזר בשיעורים מוקלטים, ותמיכה וליווי אישיים מובטחים לכל אורך הדרך.

ליז אזריאל למדה על בשרה כמה חשובה התאמת המסלול לאדם. "גם אני לא ידעתי מראש מה מתאים לי", היא מספרת. "התחלתי במסחר יומי, קניתי ומכרתי מניות באותו יום, מה שהצריך הרבה התעסקות במקביל לעבודתי. למרות הרווחיות הנאה, לאט לאט הבנתי שאני צריכה יותר זמן פנוי למשפחה ולתחביבים. המסחר במט"ח נתן לי את המענה. הוא מאפשר לי גמישות מקסימלית הלוח הזמנים, ומזמן עסקאות איכותיות על בסיס קבוע".

כדי לייעל את התהליך, כל תלמיד שמגיע ל-JTI מכללת שוק ההון באונליין בוחר עם היועצים המקצועיים את מסלול המסחר, המרצה ומבנה הקורס שמתאימים לו. 

תני לנו דוגמה להתאמה כזו.

"למשל, אם אתם טיפוסים אימפולסיביים וחסרי סבלנות עם משמעת עצמית נמוכה, ייתכן שתתאים לכם תכנית איתותי מסחר. 
קורס אחר שמאוד מבוקש כיום הוא קורס מטבעות וירטואליים כמו ביטקוין ולייטקוין. "המון אנשים פונים אלינו בהתלהבות אחרי ששמעו אלף ואחד דברים, נכונים יותר או פחות, על המטבעות הווירטואליים", אומרת ליז אזריאל. "אבל אנחנו קודם כל מוודאים שזה מתאים להם, כדי שזה לא ייגמר באכזבה".

מלבד זאת, נלמדים ב-'JTI מכללת שוק ההון באונליין' כל סוגי המסחר המרכזיים ובהם: מסחר יומי ומסחר סווינג במניות ארה"ב; מניות ישראליות; מסחר יומי ומסחר סווינג במט"ח; מסחר יומי ומסחר סווינג בחוזים עתידיים; וקורס מקצועי ומעשי באגרות חוב.

"אני רואה תלמידים רבים שלנו, אחרי שצברו ניסיון בתחום שלמדו מצמצמים את עבודתם כשכירים, לא בגלל שאין להם זמן, להיפך", מסכמת ליז. "בגלל שהרווח שמייצר להם המסחר הופך את ההכנסה שלהם מהעבודה לשולית לחלוטין, והשיטה של התאמת המסלול ולימוד 'אחד על אחד' מוכיחה את עצמה".

מעוניינים בפרטים נוספים ושנציג המכללה יחזור אליכם? השאירו פרטים

 

השאירו פרטים וקבלו את ההטבה המיוחדת

>> לאתר JTI מכללת שוק ההון <<

ג’יי טי איי טכנולוגיות בע”מ (“החברה”) מספקת שירותי הכשרה ולימוד אינטרנטיים בלבד על ידי מרצים חיצוניים, אינה בעלת רישיון מכוח חוק הייעוץ, ואינה עוסקת במתן שירותי ייעוץ השקעות ו/או ניהול תיקים כהגדרתם בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, תשנ”ה- 1995 (“חוק הייעוץ”), למעט עיסוקים הפטורים מרישיון בהתאם לקבוע בחוק הייעוץ. 

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: