איך אפשר ללמוד היטב את כל הלכות בשר וחלב, תוך יום אחד?

https://textratz.co.il/ארחות-השלחן/
ארחות השלחן הרב רפאל צדקה בשר וחלב

שיתוף

יום בשורה בעולם התורה עם הוצאתו של הספר החשוב "ארחות השלחן", והוא קיצור הלכות בשר בחלב ותערובות המצויות והנוגעות למעשה בכל זמן, מיוסדות על פי פסקי מרן השו"ע ונושאי כליו, ועפ"י פסקי רבינו הבן איש חי זיע"א המלוקטים מכל ספריו בסדר ראוי ונכון, והנה על אף מורכבותן של הלכות אלו הם מוגשות בלשון בהירה וקלה לכל מבקש דבר ד' זו הלכה ובפרט לבני ספרד שהשתוקקו מזה זמן רב לספר שכזה המתמצת ביסודיות את כל ההלכות השכיחות בכל עת ושעה ובכל בית.

וכל זאת מעשה ידי פאר של הגאון רבי רפאל צדקה שליט"א נכד להגאון הגדול רבי יהודה צדקה זצוק"ל ראש ישיבת "פורת יוסף", ומחברי 'איגוד עמלי תורה'. וכבר איתמחי גברא בהוצאת הספר החשוב "ארחות הטהרה" על הלכות נדה וכבר איתבדר שמעתתא בבי מדרשא והתקבלו על ידי טובי התלמידי חכמים בשמחה גדולה בעיקר בשל ייחודו ואיכותו של הספר אשר כל בר עין מבחין כי קיצור הלכות אלו נכתבו בעמל ויגע רב, שמחד לא יסולף שם הקיצור ויהיו הדברים ראויים לעיין בם בשעת מעשה, ושלא יהיה הרחבה מידי בעומקן של דברים, בכדי שלא להקשות על המעיין החפץ לדעת את מבוקשו. ומאידך שימצא המעיין את טעם ומקור ההלכה ויבין את יסודה ופסיקתה.

את הספר מעטרת הסכמה של דודו הגאון הגדול רבי משה צדקה שליט"א ראש ישיבת "פורת יוסף" שכותב "ומכיר אני את המחבר מצעירותו למופלג בתורה וירא"ש וכל המידות הטובות, ולא נצרכה אלא לברכה שיזכה המחבר שליט"א להגדיל תורה ולהאדירה מתוך אושר ונחת".

הרה"ג המחבר שליט"א זכה להיות תלמידו חביבו של הגאון הגדול רבי שלמה זלמן אולמן זצ"ל ראב"ד מודיעין עילית שהסתלק לישיבה של מעלה לפני כמה חודשים, ועוד זכה הרב המחבר שליט"א שהגאון זצ"ל הניף ידו אף על ספרו השני והסכים לו בדברים שבעל פה, ובאותן הימים שהגאון זצ"ל בא לכתוב את ההסכמה עלי כתב נטרפה השעה ונסתלק למגינת כל לב לגנזי מרומים. ובהסכמה לספרו הקודם כתב הגאון זצ"ל "כבוד הרב הנעלה הג"מ ר' רפאל צדקה שליט"א זה שנים מרביץ תורה והלכה לתלמידים שומעי לקחו, ותורתו תורת אמת ובהירה, וכך דרכו בהלכה, ללמוד הלכה וללמדה ביסודיות, ובהבנה שלמה, ובהירה, וכך הוא נוהג גם בהוראה למעשה".

עוד הסכימו על הספר הגאונים רבי משה שאול קליין שליט"א רב שכונת "אור החיים" ב"ב ודומ"ץ בד"ץ זכרון מאיר, רבי אברהם חיים וייס שליט"א דומ"ץ זכרון מאיר, ואביו הגאון רבי אליהו צדקה שליט"א ראש כולל "דורשי תורה" ורב קהילת "ברכת שמים", וכן חמיו הגאון הגדול רבי יהושע ברכץ שליט"א ראש כוללי "עץ חיים" ורב קהילות יוצאי צרפת.

הספר יצא לאור בהוצאה לאור מפוארת ומושקעת, בעימוד מאיר עיניים ובכריכה נאה כיאה לכבודה של תורה, והופץ בחנויות הספרים המובחרות. ניתן להשיג את הספר במוקד המכירות של טקסט רץ, בטל' 039-111-444 ובאתר.

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: