הצלחה יוצאת דופן ברישום לבתי הספר "בית יעקב החדש" בראשות הרב שלמה זעפרני

הצלחה יוצאת דופן ברישום לבתי הספר "בית יעקב החדש" בראשות הרב שלמה זעפרני

שיתוף

הצלחה חסרת תקדים ברישום לבית הספר "בית יעקב החדש" בנשיאות מורנו הגר"ש זעפרני שליט"א, הן בכמות והן באיכות. בית הספר שהחל את דרכו עם ששה תלמידות בכיתה א', גדל בקצב מרשים ובשנה"ל הבעל"ט ימנה בית הספר לא פחות מחמישים (!) בנות אברכים, מהעידית שבעידית בתושבי רמות.

כזכור, הקמת בית הספר נבעה משתי מטרות; הראשונה והעיקרית – בכדי לייצר מקום איכותי שמחנך לבית של תורה ויראה ללא חשש של בעיות חינוכיות כלשהן, שלצערנו קיימות בחלק מהמוסדות כיום בשל הרישום האיזורי המכריח לקבל את כולם ואכמ"ל, והמטרה הנוספת היא כדי לפתור את בעיית הסמינרים, שהפתרון המושלם עבורה הוא לגדל את הבנות מגיל קטן ביותר כפי שהארכנו במקומות אחרים.

הקמת בית הספר התקבלה בברכה בקרב ציבור בני התורה אשר הפנימו את עומק הבעיה והצורך, והבינו כי יש באפשרותם לשלוח את בנותיהם למוסד שהוא איכותי בכמה וכמה מעלות מכל מוסד אחר.

בחסדי שמיים, בית הספר מסודר לחלוטין מבחינה כספית ותקציבית, מה שמאפשר להנהלת בית הספר ללקט את הצוות האיכותי ביותר שקיים בעמל רב ואחר בירורים רבים, וכן לרכוש את הציוד האיכותי ביותר לצורך התלמידות הגן והכיתות.

כל הנעשה בבית הספר מפוקח מקרוב על ידי מורנו הגאון הגדול רבי שלמה ידידיה זעפרני שליט"א אשר על פיו ישק כל דבר, וצוות בית הספר מביא אל פתחו כל שאלה ובעיה, בכדי להכריעה בכוח דעת התורה. מורנו שליט"א אף מגיע לביקורים בבית הספר מעת לעת, ובוחן בעצמו את כל הנעשה למען יהא הכול על הצד הטוב ביותר כרצון ה' ובדרך התורה.

לקראת חג מתן תורה, הובא לביה"ס הגאון רבי נפתלי אברז'ל שליט"א – רב קהילת מנין אברכים בנווה יעקב, ומסר דברים בטוב טעם בפני הבנות לקראת החג, בדברו על חשיבות התורה שהיא סיבת קיומו של העולם כולו. בין דבריו התבטא הגר"נ ואמר כי גם ישיבת פוניבז' החלה עם ששה תלמידים, שהיו נראים קבוצה קטנה ולא בולטת, אך הרב מפוניבז' זצוק"ל הרחיק ראות וידע מה גודל האימפריה שתוקם מקבוצה קטנה ואיכותית זו. הגר"נ שליט"א הביע את התפעלותו הרבה מאיכות הבנות והמוסד, ומסר את ברכתו להמשך תנופת הצלחה בכל המישורים.

הנהלת בית הספר מבקשת לציין לשבח את נציג הציבור המסור ר' ישראל אילוז, אשר עומד לימין בית הספר בכל הנדרש ופעל במשנה מרץ בכדי להסדיר תקן ותקצוב לביה"ס, וכן דואג ומסייע לכל צרכי ביה"ס במסירות מופלאה שאין כדוגמתה.

במקביל לרישום המוצלח בבית הספר בשכונת רמות, הסתיים גם הרישום לבית הספר בית יעקב החדש בשכונת בית וגן, ושם ההצלחה גברה ביתר שאת כשכבר בשנתו הראשונה נרשמו קרוב לעשרים בנות כי"ר, כולן בנותיהם של אברכים מהעידית שבעידית בציבור בני התורה כולו.

יש לציין כי מי שאינו מתמצא בענייני הקמת מוסדות, עשוי לחשוב שמדובר על מספרים קטנים בהשוואה למוסד וותיק. אך כי שהזכיר הגר"נ אברג'ל והוא פשוט וברור למבינים, שמוסד איכותי צריך להתחיל את דרכו דווקא מקבוצה קטנה ואיכותית ביותר, תוך שימת דגש רב על איכות בלבד. בצורה דומה החלה את דרכה רשת הת"תים, אשר נפתחה על בסיס הורים בודדים ממש וכיום מונה כ-400 תלמידים כי"ר בניהם של טובי האברכים בירושלים כולה, כאשר צפי ההגעה הוא ליותר מ-1000 תלמידים עד לשנת תשפ"ה!

 

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: