ארוממך: הכנס השנתי של ארגון רוממות הפעם גדול מתמיד

שיתוף

קרוב לאלף בחורי ישיבות השתתפו במוצ"ש פ' מקץ בכנס 'ארוממך' ברוב פאר והדר, אשר נוהל על ידי ארגון 'רוממות', בראשות הרב יעקב אגסי שליט"א.

במסגרת הארגון, שנועד בין היתר להעצים ולהמריץ את בני הישיבות, עמלי התורה לכתיבת חידושי תורה וחבורות, מתקיים אחת לשנה המעמד הגדול בו מוכרזות החבורות הנבחרות. כמו כן במהלך האירוע הוענקו מלגות ההצטיינות וחולק הספר "ארוממך" אשר בו מופיעות 150 החבורות המובחרות שנכתבו ע"י בני הישיבות מתוך 600 חבורות שנשלחו למערכת.

את הערב הנחה בטוב טעם הרב אהרון עזר שליט"א מראשי הארגון, ואת שולחן הכבוד פיארו מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם ראש ישיבת פורת יוסף הגאון הגדול הרב משה צדקה שליט"א. בנוסף כיבדו בנוכחותם הגאון הגדול הרב שלמה זעפרני שליט"א אב"ד כתר תורה, הגאון הגדול הרב משה פנירי שליט"א ראש בית ההוראה אפיקי מים הגאון הגדול הרב חיים וידאל שליט"א דיין בבית הדין הרבני, הגאון הרב נפתלי אברג'ל שליט"א מרבני שכונת רמות,הגאון הרב יורם מימון ראש ישיבת תורת משה, הגאון הרב יצחק מאיר סעדון שליט"א ראש ישיבת דרכי יוסף, ועוד עשרות ראשי ישיבות, רבני שכונות וקהילות.

כמו כן השתתפו חברי מועצת עיריית ירושלים, הרב חיים כהן הי"ו, הרב אברהם בצלאל הי"ו, הרב צביקה אסולין הי"ו. כיבד בנוכחותו שר הפנים, הפריפריה והגליל יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי שליט"א, שנשא דברים ושיבח את ראשי הארגון, והביע את שמחתו והתרגשותו להתקדמות העצומה ביוזמות חשובות של האברכים הספרדים, שמוציאים מהכח אל הפועל.

הגאון הגדול הרב משה צדקה שליט"א שיבח את הפעילות החשובה של תכנית רוממות בכלל ואת פרוייקט כתיבת החבורות, ועודד את הבחורים להמשיך ולהשקיע.

הגאון הרב שלמה זעפרני שליט"א חיזק את הבחורים והביע את התפעלותו מהאברכים נציגי רוממות שעושים עבודת קודש ע"י שמשקיעים מזמנם בבחורים.

בעיצומו של הכנס חולקו המילגות הגבוהות לבני הישיבות שכתבו את החבורות הנבחרות ביותר, כאשר הפרס הראשון עמד על 1,000 ₪, והפרס השני עמד על 500 ₪ ל- 2 זוכים, כמוכן חולקו עוד פרסים רבים של 200 ₪, ו-100 ₪ .

על הצד האמנותי הופקדו ענק הזמר החסידי אלי הרצליך ואמן הקלידים לייבלה ליפסקר. שסחף את הבחורים בשירה וריקודים.

בנוסף נשא דברים הרב יעקב אגסי יו"ר הארגון, אשר הביע התרגשותו לנכח ההיענות של בני הישיבות לפרויקט החבורות, והודיע שהבחורים שלא זכו להכנס לספר, בעז"ה ייכנסו בפעם הבאה. בדבריו הרחיב על ארגון רוממות לבני הישיבותף אשר הוקם, כשמו, כדי לרומם את בני הישיבות. במסגרת הארגון כיום יש כמעט 80 נציגי שכונות מכל ירושלים אשר יש להם קשר עם בני הישיבות מהשכונה, וכחלק מחיזוק הקשר בין נציגי השכונה לבחורים, הארגון מקיים פעם בחודש עונג שבת לבחורים בכל קהילה וקהילה, כמו כן מעודד לכתוב חידו"ת, ועוד פעילויות מגוונות.

 

אולי יעניין אותך גם

2 תגובות

  1. דוד ש. הגב

    אין על ארגון רוממות הפועל ועושה למען בחורי החמד של הישיבות
    ועל הכל מנצח הרב יעקב אגסי שפועל ימים ולילות למען בחורי החמד העוסקים בתורה הקדושה
    והוא פשוט ממלא את מה שעד היום היה חסר מאוד
    אני בשם כל הבחורים מודה לרבי יעקב אגסי היקר והאהוב
    אין לך תחליף תמשיך ותעשה עוד למען עם ישראל ולמען בחורי הישיבות
    ה' איתך בכל הדרך , וכמובן תודה רבה על כל הפעילות הברוכה שלך ושל כל המסייעים לך !!!

  2. דוד ש. הגב

    אין על ארגון רוממות הפועל ועושה למען בחורי החמד של הישיבות
    ועל הכל מנצח הרב יעקב אגסי שפועל ימים ולילות למען בחורי החמד העוסקים בתורה הקדושה
    והוא פשוט ממלא את מה שעד היום היה חסר מאוד
    אני בשם כל הבחורים מודה לרבי יעקב אגסי היקר והאהוב
    אין לך תחליף תמשיך ותעשה עוד למען עם ישראל ולמען בחורי הישיבות
    ה' איתך בכל הדרך , וכמובן תודה רבה על כל הפעילות הברוכה שלך ושל כל המסייעים לך !

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: