האם צפויות עוד הפתעות בקמפיין 'דירה ברגע'?

דירה ברגע איחוד הצלה
דירה ברגע איחוד הצלה

שיתוף

האם צפויות עוד הפתעות בקמפיין 'דירה ברגע'?

דירה ברגע איחוד הצלה
דירה ברגע איחוד הצלה

כנראה שההגרלה על דירת שלושה חדרים ברמת גבעת זאב בשווי 1,600,000 ₪, היא לא ההפתעה היחידה בקמפיין ההגרלה של 'איחוד הצלה – דירה ברגע', אלא הם ממשיכים להפתיע עם עוד הגרלות בונוס יקרות.

כתבה פרסומית

כבר מעל חודש ההגרלה למען 'איחוד הצלה – דירה ברגע' נמצאת באוויר, בארגון נושמים לרווחה, הקמפיין תפס. הסיבה לכך שהקמפיין תפס תאוצה כל כך גדולה, כי הוא הצליח לשמור על המומנטום שלו לאורך כל הקמפיין, עם חידות יומיות, הגרלת ביניים והגרלה בהפתעה, אבל השאלה שמעניינת אותנו, האם צפויות עוד הפתעות?

"הייתה לנו הרבה התלבטות לפני שהשקנו את הקמפיין, אחרי הכל זאת פעם ראשונה שארגון הולך לגריל פרס כל כך יקר, דירת שלושה חדרים במתנה ולא ידענו איך הציבור יקבל את זה, וברוך ה' האווירה והשיח ברחוב מעידים על כך שהציבור מרוצה מכך שהעלינו את הרף משנים עברו" האחראי מתחמק מלתת לנו תשובה חד משמעית על ההגרלות הנוספות, אבל לאחר התעקשות הם עונים: "כל הפתעה שלא תהיה, יהיו כלולים בה כל אלו שקנו כרטיסים עד אותו רגע".

למרות המומנטום שהקמפיין צבר, בארגון לא נחים, "החשש מרפיון בציבור, עדיין קיים, אבל ברוך ה', אנחנו סומכים ובטוחים שהציבור ימשיך לתמוך בנו כמו בכל שנה על מנת להחזיק את הפעילות של הארגון הקדוש" מסבירים לנו ב'איחוד הצלה'. "קריאתם של גדולי ישראל שליט"א מכל קצוות הציבור לתמיכה בארגון ובראשם הגר"ח מרן הרב חיים קנייבסקי, הגאון חכם שלום כהן, מרן הרב מאיר מאזוז, מרן הרב שמעון בעדני, כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ, מרן הרב שלמה משה עמאר, מרן הרב ראובן אלבז, המקובל הרב דוד בצרי, כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז  והרב דוד יוסף שביקשו לתמוך בנושא חשוב וחיוני זה של הצלת חיים. מחזקת אותנו" דואגים להדגיש לנו בארגון.

ההגרלה השנתית הקבועה של איחוד הצלה המתקיימת כבר שנה חמישית ברציפות, תתקיים השנה על דירת שלושה חדרים יוקרתית בשכונת גבעת זאב הסמוכה לשכונת רמות בירושלים, הגרלת 'דירה ברגע' היא ההגרלה הגדולה ביותר שהציבור מכיר. חוץ מהדירה בשווי 1,600,000 שנתרמה על ידי 'KASS Group'  מוגרלים מעל 12 פרסים גדולים שפורסמו בקטלוג היוקרתי שהופץ ברחבי המגזר החרדי.

את האפשרות להעניק דירה במתנה "קיבלנו באיחוד הצלה לאור שיתוף פעולה ייחודי מסוגו. כשבמרכזו עומדת חברת 'KASS Group' שיצאה מגדרה והחליטה להעניק פרס עצום ממדים כאות הוקרה והערכה לפעילות הקודש של איחוד הצלה"

"החזקת ארגון "איחוד הצלה" הארגון הלאומי במדינת ישראל, על 5,000 מתנדביו הפרוסים בכל רחבי הארץ ועומדים הכן להציל חיים בכל רגע ורגע סביב השעון, היא בעלות עשרות מיליוני שקלים בשנה" אומרים ב'איחוד הצלה', "העול הוא עצום, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם, ואין ספק כי הגרלת "דירה ברגע" היא אבן דרך משמעותית ביכולת הפעילות, בהיותה מיזם ההגרלה הגדול ביותר במגזר הזוכה להדים רבים והיענות אדירה, מדובר במאורע שעוד לא נראה כמהו במגזר ושישפיע על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצווה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה, לכן בנוסף לכרטיס ההשתתפות בהגרלה על הדירה עם 12 הגרלות בונוס בעלות של 50 ₪ למשך 12 חודשים, הוספנו בימים אלו כרטיס נוסף להגרלות הבונוס 18 ₪ ב-12 תשלומים בהם התורמים יכנסו ל12 הגרלות על מוצרים יקרים, חופשה חלומית, חבילת נדוניה, פאה יוקרתית ועוד" מסבירים באיחוד הצלה.

אז אל תפספסו את הרגע, מהרו לנצל את ההזדמנות והצטרפו עכשיו במוקד הארצי שמספרו (כוכבית הצלה) 5935* או באתר ca.1221.org.il

משרד הפרסום החרדי שמנהל את הקמפיין הינו דיגיטל מדיה

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: