הבית היהודי – מתנה לחג

שיתוף

מתנה לחג

ואם אתה באמת מבולבל, אז תיתן לה צ'ק פתוח, תחתום עליו ותאמר לה: תקני לך מה שאת רוצה…

במה – מגזין תוכן
הרב אבנר קוואס שליט”א

אשה שמחה בתכשיטים ובבגדים, אבל אוכל לא משמח אשה. נניח שבעל יביא לאשתו מתנה ליומולדת מנה שווארמה… היא תשאל אותו: מה זה?… האם זה ישמח אותה? זה עלול לעצבן אותה.

כל עניינה הוא הבגדים והתכשיטים, התמרוקים והבשמים. כאן המקום לחרוג קצת מהנושא, וללמוד מה קונים לאשה ואיך מגישים את המתנה.
בעל יקר, מספר ימים לפני שמגיע החג, תחשוב לעצמך איזו מתנה כדאי לקנות לה? אולי תקנה לה עגילים יפים, אולי ענק מדהים ואולי טבעת יהלום… כל החיים קנית לה זכוכיות, פעם אחת תקנה לה אבן אמיתית! או בגד חדש.
ואם אתה באמת מבולבל, אז תיתן לה צ'ק פתוח, תחתום עליו ותאמר לה: תקני לך מה שאת רוצה… ואחרי שקנית תשים לה את המתנה בקרטון, שים על הקרטון פפיון, ותזרוק על זה נצנצים…
לאשה, חשוב מאד אופן ההגשה של המתנה ולפעמים זה מרגש אותה יותר מעצם המתנה. קנית לה את המתנה, עטפת… כתוב לה כרטיס ברכה, הקדשה, או מילה טובה.

הרבה בעלים שואלים: 'מה לכתוב? אני לא משורר…' לא חייבים להיות משורר. קח את הכרטיס, כתוב עליו מילה ושים אחריה שלוש נקודות… היא כבר יודעת להשלים לבד, והיא גם יודעת למה התכוונת.

אז מה בכל זאת כותבים? לאשתי ה… רציתי רק… וכמעט ש… ממני בעלך ה… שים את הכרטיס בתוך המתנה ותגיש לה את האריזה. שים לב איך היא מתרגשת. היא תוציא את המתנה מהקופסא, תוציא את הכרטיס מהמתנה ותאמר לעצמה:
אני לא מאמינה, הוא כתב לי מכתב…
ואז היא תקרא: לאשתי ה… – למה התכוון המשורר?… רציתי רק… – מעניין מה הוא רצה… וכמעט ש… – אולי הוא קנה לי עוד משהו… ממני בעלך ה… – זה עשה לה גם את היום וגם את החג.

בעל יקר, דע לך שהנעליים יתבלו, השעון ייעצר, המתנה תישבר, אבל הפתק הזה לעולם יישאר…

אולי יעניין אותך גם

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: