מותג חדש נולד

אורית וצביה - בלאש צילום יחצ
אורית וצביה - בלאש צילום יחצ

שיתוף

נעים מאוד להכיר

אורית וצביה - בלאש צילום יחצ
אורית וצביה – בלאש צילום יחצ

מאמר שיווקי

אורית שוהם ראב"ד, בלוגרית, דוגמנית פלאס סייז שעפה על המראה שלה ואושיית רשת.  וצביה שוורץ בלאק, בעלת מותג הפיאות  צביה בלאק פאות בע"מ למעלה מעשרים שנה, עוסקת בשיווק ויבוא מחו"ל וחובבת אופנה משובחת.

ביחד הקימות את מותג האופנה החדש "בלאש" קולקצית בגדים צנועים שמתמקדים בצורה משמעותית במידות גדולות

החיבור התחיל באהבה הגדולה שיש לשתיהן בכל מה שקשור לסטייל, אופנה, שיק והרצון המשותף שהתעורר בהן עם השנים להנגיש אופנה צנועה עדכנית, צעירה, ומרעננת לכולן. בכל המידות, תוך הקפדה מיוחדת על עיצוב טרנדי ועדכני בהשראה מאופנות מסביב לעולם, טיב הבדים, איכות ונוחות מקסימלית.

צביה, אחראית על עיצוב הבגדים במידות 36-44, ואילו אורית אחראית על המידות 44-50 מה שאומר שלכולן, אבל ממש לכולן יש מה למצוא באתר שלנו.

ההחלטה להפריד בין צורת עיצוב ותפירת הבגדים במידות השונות נובעת מהרצון לייצר את הדגמים במידות הגדולות יותר בגזרות מדויקות, מחמיאות ומעוצבות במיוחד עבור הלובשות, ולא סתם בהגדלת שמלה שהעיצוב שלה הותאם למישהי במידה קטנה מאד,  על ידי תוספת בד שלפעמים עלולה לא להחמיא.

אתן מוזמנות להצטרף למסע הקסום והיפה אליו יצאו מזה זמן רב, וליהנות מאפנה ייחודית ועדכנית בהשראות מכל העולם ומבלי להתפשר על הדברים החשובים לך באתר Blush Fashion עם קולקציה טרנדית עם טווח מידות רחב.

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: