קהילת "מסילת ישרים" עוברת למקום זמני חדש ומרווח

קהילת "מסילת ישרים" עוברת למקום זמני חדש ומרווח

שיתוף

קהילת מסילת ישרים ברמות א' הוקמה לפני שנתיים, לאור ביקוש עצום מצד תושבי האזור אשר לא היה להם בית כנסת ראוי לשמו. חלקה התחתון של שכונת רמות א', שינה את פניו בשני העשורים האחרונים באופן מהותי, ומשכונה חילונית-מסורתית הפך לשכונה חרדית כמעט לחלוטין, מה שיצר צורך אקוטי בבתי מדרש ומקומות לתפילה.

הקהילה שהחלה את דרכה כמנין אברכים מצומצם, תוך חודשים ספורים התרחבה מאוד, ומאות בני תורה נהרו אליה והצטרפו למנייני התפילה וסדרי הלימוד. הקהילה התקיימה במקום אשר צר מלהכיל את כמות המתפללים, ולקראת חגי תשרי תשע"ט עמלו הגבאים בסיוע נציגי הציבור בעירייה, ובהשקעה של מאמצים ומשאבים רבים השיגו היתר זמני להקמת אהל תפילה גדול ומרווח ששימש את הקהילה לאורך כל חגי תשרי.

לקראת חג השבועות האחרון התבשרו בני הקהילה כי לאור פעילתם הנמרצת של נציגי הציבור וגבאי הקהילה, הושג מקום תפילה קבוע מדי שבת באולם ספורט עירוני גדול, מחודש ומרווח במרכז השכונה.

בסייעתא דשמיא עצומה כבר מהשבת הראשונה הגיע המקום לתפוסה מלאה, ולימד על הצורך הגדול בקיומו של בית מדרש לקהילה זו. בני הקהילה מוסרים את תודתם לנציגי הציבור שסייעו, ובפרט לר' חיים כהן ור' אריאל גולן מתנועת ש"ס, אשר סייעו בהשגת האישורים לקיום התפילה במקום זה.

במקביל לכך, נמשכת הפעילות האינטנסיבית בתיאום עם נציגי הציבור, לבניית מבנה של קבע גדול ומפואר, שעתיד להיבנות אי"ה במרכז השכונה.

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
%d בלוגרים אהבו את זה: