זה לא משבר "קורונה" זה ההצלחה שלנו

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

זה לא משבר "קורונה" זה ההצלחה שלנו, איך?

משבר הקורונה

אלי לין יועץ אסטרטגי לעסק שלך

אנו נמצאים בתקופה מעניינת תקופת שקוראים לה "משבר הקורונה"
אנו חייבים לזכור שיש מנהיג לבירה כולה שהוא היחיד שמנהיג ומסובב כל הסיבות וכל מה שקורא ויקרא מושגח ומכוון רק על ידו הרחומה.

ואם נעצור רגע מכל הבלגן ונפקח עין חיובית נראה ונבין שיש כאן פוטנציאל מדהים להצלחה, אגב פוטנציאל לניסיונות שונים ומשונים תבדקו את עצמיכם אם אתם מקובעים למשהו מסוים או שאתם פתוחים לשינויים שמובילים להצלחה, זה הזמן וזאת ההזדמנות לנסות "ואפילו לטעות" הטעויות לא יפגעו בנו או בשם של החברה או במוצר שלנו כי זאת התקופה, זה קשור לזמן, או כל תירוץ שלא יהיה מה שלא יביא לנסיגה של לקוחות וכל זה כמובן בהתייעצות עם מומחים בתחומים השונים.

הנה לנו משהו מעניין.

שהבורא נתן דווקא בתקופה שכזאת שלכאורה קשה. הביאה הצלחה לעסקים.
הכניס מוצרים חדשים או ישנים שלא היו במוצרי הצריכה ואילו היום נהפכו להיות מוצר צריכה בסיסי, דבר כזה דורש התבוננות ולקיחת מסקנות.

והכי הכי חשוב. מה לומדים מזה ואיך לומדים לחיי היום יום האישיים שלנו. להצלחה שלנו ו… לחיי העסקים, אז את מי אני לוקח איתי למסלול האתגרי. הייתי שמח לכל אחד. כל אדם שאוהב אתגרים. ולא סתם אתגרים אלא אתגרי החיים, פה נלמד.
איך הנוהל שלי ושלך אל האתגר. מה צריך לעשות כדי להצליח באתגרים וחלילה לא ל… וכן ליהפך מה לא צריך. עם איזה עקרונות חייב להגיע לאתגרים. ואחד מהעיקרים שבהם הוא האגו…

ועם מה לא להגיע אל האתגר… כמו למשל האגו… שלנו שגורם לנו מפלה "לפעמים" במקומות שדווקא היו צריכים להיות ההצלחה שלנו

בטח אתם שואלים את עצמכם רגע אליהו מה הולך פה?
אז תעקבו ותגלו את תעלומת האגו שלנו…

ועכשיו, לעצמאים שבינינו וגם לשכירים שבינינו ולכל האנשים שרוצים לגלות את נתיב הצלחה שילווה אותנו מכאן והלאה להחכים מתקופה מאתגרת שכזו…

אם ניקח כדוגמה את נושא: הגילוי של צמצום הצורך של עובדים מה שנותן חיסכון עצום לעסקים = רווח כלכלי

לדוגמא: בנק אם פעם היית צריך לעבור בבנק כדי לקחת הלוואה בין-5 ל-6 אנשים היום התקופה למדה את הבנקים ואותנו שאפשרי לעשות את אותה הפעולה ע"י אדם אחד מה שאומר שנחסך למעסיקים הוצאות מיותרות של משכורות ל5 עובדים שבאמצע.
וא"כ אין שום סיבה שהנוהל הזה לא ימשיך. ומה שהחיסרון גם שנמצאו אנשים ללא פרנסה. אנו כולנו עם הכאב הזה מחד ועם הרווח מהצד השני בעסקים שלנו.

אני רוצה לקחת אותכם ביחד למסע מעניין שייתן לכם כלים ותובנות איך מתמודדים עם המצב שנוצר דווקא לכיוון ההצלחה בכל המובנים שיכולים להיות אנו נהיה האנשים שנצרכים וחיוניים לעצמינו או לעבודה שאנו עובדים בה או עסק שיהפוך להיות דווקא מתקופה זאת למבוקש והשאלה זה איך?

ישנה שאלה מעניינת שאנו חייבים לשאול את עצמנו מה בדיוק ההבדל בין שתי המילים? אפקטיבי / יעיל וכשנדע לענות על זה.
נשאל את עצמנו איך אנחנו מגדירים את עצמנו

הייתי שמח אם תשתפו אותי באישי איפה אתם ממוקמים שנדע איך להתקדם בטח גם אתם מעוניינים להבין איך זה קשור.

 


גם אתם רוצים למנף את העסק שלכם?
פנו עכשיו לאסטרטג שלנו

ואתם בהצלחה

תנו למומחים שלנו להביא אתכם להצלחה

אולי יעניין אותך גם

השארת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה של מגזין קנייטש

הדילים הכי חמים | קבוצות הרכישה המשתלמות ביותר | הטבות יחודיות למצטרפים

כוח הקנייה החזק בציבור החרדי - מעל 15,000 דיוורים ישירים​

רוצה לפרסם בקנייטש?

או שיש לך כתבה מעניינת, זה בדיוק בשבילך. 

עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
%d בלוגרים אהבו את זה: