איך מייצרים משהו ויראלי?

איך מייצרים משהו ויראלי?
בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה?

נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט, או נוסחה מושלמת להכנת סטטוס ויראלי.
אבל, יש את שני עקרונות שכל מי שמנסה לדבר בויראליות, חייב לשאול את עצמו לפני כל פרסום, מה זה יעשה לגולשים?

להמשך הכתבה »

פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!

הידעת? פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!
כשאנחנו מעלים פוסט, בשביל שפייסבוק לא יורידו לנו את רמת החשיפה, והאלגוריתם לא יתעלל בנו. נשתדל לפרסם דברים שישאירו את הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק, ולא יזרקו אותם החוצה, YouTube, Vimeo, אתר וכו'

כבעלי אתרים זה מכניס אותנו לפרדוקס, מצד אחד אנו רוצים לקדם את האתר, מצד שני רוצים שהפוסט שפרסמנו ירוץ ויגיע לחשיפה מירבית.

להמשך הכתבה »

5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.

יש חשיבות גדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט

נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
בשיווק העסק שלך, העקרונות הפסיכולוגיים דומים לכל תקשורת אישית כמו האמרה הידועה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" שניה אחת דרושה כדי לעבד דעה ראשונית על אדם מרגע שפוגשים אותו, והמיתוג האישי-עסקי יקבע במראה הראשוני שלכם.

להמשך הכתבה »

'אני רוצה שתפגיז פרסומות בפייסבוק כל יום'

בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!"
זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר 'אני רוצה שתפגיז לי פרסומות למבצעים כל יום'
מבחינת הלקוח הוא רוצה מהפייסבוק כסף כאן ועכשיו, איך אני משכנע אותו שהפיד של הגולשים לא לוח פרסום.

להמשך הכתבה »
זריחה - צילום משה אסולין

היום יום חמישי במבצע

ברגעים אלו עשרות שכירים מזמזמים את השיר האלמותי "היום יום חמישי, היום יום חמישי, יום חמישי, היום יום חמישי" מה שמזכיר שסופ"ש הגיע, שמזכיר יציאה, שמזכירה אלכוהול. ומי שזוכר לפני להתארגן קונה אלכוהול במבצע.

לפני שאתם מצקצקים בקולניות ועוברים למאמר הבא, במאמר הזה נבין איזה עוד הקשר יש בין מבצעים ואלכוהול.

להמשך הכתבה »
תמונה לכתבות - בית באומן

אומן כל השנה? 

אומן כל השנה? היערכות לקראת השקת הגרלת 'בית באומן' ההגרלה למען 'בית ההצלה והביטחון באומן' בשיתוף איחוד הצלה אוקראינה וקופת החסד מידי שנה מגיעים לאומן

להמשך הכתבה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן