זריזים מקדימים וזוכים – הגרלת בונוס חינם {מקודם}

הפעם גורפים את 'כל הקופה' והזריזים זוכים: הגרלת 'כל הקופה' רק יצאה לדרך וכבר יש לכם עוד הפתעות. אצלנו הזריזים מרווחים בכפלים. אם תמהרו לרכוש כרטיסים ל'כל הקופה' עד יום רביעי ט"ז בשבט, אתם נכנסים להגרלת 'כל הקופה' בתופסת הגרלת זריזות: 5,000 שקל תווי קנייה. חופשת בוטיק מפנקת ומארז צעצועים ענק שישמח מאוד מאוד את הילדים שלכם.

להמשך הכתבה »

איך מייצרים משהו ויראלי?

איך מייצרים משהו ויראלי?
בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה?

נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט, או נוסחה מושלמת להכנת סטטוס ויראלי.
אבל, יש את שני עקרונות שכל מי שמנסה לדבר בויראליות, חייב לשאול את עצמו לפני כל פרסום, מה זה יעשה לגולשים?

להמשך הכתבה »

פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!

הידעת? פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!
כשאנחנו מעלים פוסט, בשביל שפייסבוק לא יורידו לנו את רמת החשיפה, והאלגוריתם לא יתעלל בנו. נשתדל לפרסם דברים שישאירו את הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק, ולא יזרקו אותם החוצה, YouTube, Vimeo, אתר וכו'

כבעלי אתרים זה מכניס אותנו לפרדוקס, מצד אחד אנו רוצים לקדם את האתר, מצד שני רוצים שהפוסט שפרסמנו ירוץ ויגיע לחשיפה מירבית.

להמשך הכתבה »

5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.

יש חשיבות גדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט

נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
בשיווק העסק שלך, העקרונות הפסיכולוגיים דומים לכל תקשורת אישית כמו האמרה הידועה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" שניה אחת דרושה כדי לעבד דעה ראשונית על אדם מרגע שפוגשים אותו, והמיתוג האישי-עסקי יקבע במראה הראשוני שלכם.

להמשך הכתבה »

'אני רוצה שתפגיז פרסומות בפייסבוק כל יום'

בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!"
זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר 'אני רוצה שתפגיז לי פרסומות למבצעים כל יום'
מבחינת הלקוח הוא רוצה מהפייסבוק כסף כאן ועכשיו, איך אני משכנע אותו שהפיד של הגולשים לא לוח פרסום.

להמשך הכתבה »
גלילה לראש העמוד